Monday 27 November 2017

Raghee Horner Forex Handelsmann


Raghee Horner. Raghee Horner begynte å handle på 17 mens han fortsatt var i videregående skole. Hun fortsatte sin forfølgelse av handel gjennom høgskolen til heltid etter at eksamen ble revet mellom diagrammer og lovskole, og markederne vant. Med en grad på engelsk har Raghee en lidenskap for å kommunisere budskapet til markedene, samt å lære selvregistrerte handelsmenn hvordan man finner valg, frihet og en kant i valuta - og futuresmarkedene Horner har 3 bøker publisert Tretti dager med Forex Trading, Forex Trading for maksimal fortjeneste, og Forex på fem timer i uken, som du kan kjøpe på hennes nettsted. Horner har utført utallige talende engasjementer og seminarer, er Chief Currency Analyst for IBFX kjøpt av FXCM, har vært på mutliple turer rundt om i verden, og deler alt hun gjør og har lært at hennes populære 34EMA Wave og GRaB-lysindikatorer har en stadig voksende etterspørsel. Raghee bringer visdommen til tidsprøvd handelsanalyse med kanten som teknologien gir den moderne tråden Der. Specialties Forex, Valuta ETF s og Futures, Market Trend Analysis, prisbevegelse, Range Volatilitet Analyse, Trend Følgende, Intermarket Analysis. Din track record og erfaring i markedet var noe jeg ikke kunne ignorere. Jeg hadde vært av og på med handel i løpet av de siste 7 årene, da jeg sjelden ville ha suksess, men likevel var ivrig etter å handle Når jeg ville ha sammenhengende tap, ville jeg stoppe handler alle sammen Da da jeg ville ha en seier, ville jeg være så glad og redd for å miste det jeg gjorde, jeg stopper handel. Jeg kan si at jeg lærte mye om handel med en annen tjeneste, men du legger så mye i perspektiv for meg og tok det til et helt nytt nivå Ærlig individuell valutahistorie var en stor spillveksler Retningsbasert åpnet øynene mine Jeg ville aldri være en daglig tidsrammebutikker fordi jeg følte at det ville være for mye risiko for meg og fortjenesten ville bli sakte. Handler med deg de siste 10 ukene har virkelig vært givende for meg og min mest vellykkede noensinne I klassen nevnte du hvordan vi blir fortalt som handelsmenn å gå for 1 3 eller 1 4 risikobelønning, og det er det jeg lærte, også jeg var ganske nervøs med 1 1 rr, men jeg var villig til å gi den et forsøk. Hva du sa i klassen var så mye fornuftig, sa jeg hvorfor ikke og gikk for det. Din track record og erfaring i markedet var noe jeg ikke kunne ignorere. Vel, det vil du gjerne vite at i det siste 10 uker min konto er oppe 33 REALISERT RESULTAT Jeg er fortsatt giggling Og jeg har ikke tonnevis av risikoeksponering for hver handel vi tar, så dette er enda mer fantastisk, opplysende og rett og slett fantastisk, jeg vil ikke fortsette å gjøre seier runder, men jeg kan si at det føles flott å endelig se noen suksess i kontoen min. Du har hjulpet meg med å se og nå tror at jeg kan se suksess i handel Å være fra hverandre av Trading Room har egentlig vært min beste investering i mitt 7 år trading karriere. My oppriktig takk. Den beste forex - futures veiledning penger kan kjøpe. og Raghee har forandret meg som handelsmann og viste meg at det er HOPE i handel Etter mange hustlere og meglere som prøvde å bedra meg, har jeg oppdaget, takket være SF-Raghee, at Trading kunne være et respektabelt yrke og også lønnsomt, men også bare hvis du nærmer deg det på riktig måte. Takk gutta, elsk arbeidet ditt. HOLD DEN GODE JOBEN. Alt det beste fra Bucuresti - Romania. Marius - Sebastian S. Dette er det offisielle nettstedet til Raghee Horner s nyeste produkter og tjenester Tjenester og produkter som selges av andre nettsteder, støttes ikke av SimplerForex eller Raghee Horner. US Regjeringen påkrevd ansvarsfraskrivelse - Commodity Futures Trading Commission Fremtid og opsjonshandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder Don t handle med penger du ikke har råd til å tape Dette nettstedet er verken en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe selge futures eller alternativer Ingen rep resentasjon gjøres for at enhver konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater i et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4 4 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAVE Visse begrensninger, i motsetning til en reell ytelsesregistrering, simulerte resultater, representerer ikke, da de ikke har blitt utført, kan resultatene under alle omstendigheter kompenseres for innvirkningen, om noen av visse markedsfaktorer, så små og mellomstore AV LIKVIDITET, SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDES AT ENKEL REGNSKAP VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAPER SOM LIKKER SOM VISES. Copyright 2013 All Rights Reserved Reproduction uten tillatelse forbudt. Copyright enklere Forex 2016.Raghee Horner. Raghee Horner begynte å handle på 17 mens den fortsatt er i høy skole Hun fortsatte sin forfølgelse av handel gjennom høyskole til heltid etter at eksamen ble revet mellom diagrammer og lovskole, og markederne vant. Med en grad på engelsk har Raghee en lidenskap for å kommunisere markedets budskap, samt å undervise selvregulerte handelsmenn hvordan å finne valg, frihet og en kant i valuta - og futuresmarkedet Horner har 3 bøker utgitt Tretti dager med Forex Trading, Forex Trading for maksimal fortjeneste og Forex på fem timer i uken, som du kan kjøpe på hennes nettsted. Horner har utført utallige talende engasjementer og seminarer, er Chief Currency Analyst for IBFX kjøpt av FXCM, har vært på mutliple turer rundt om i verden, og deler alt hun gjør og har lært på Hennes populære 34EMA Wave og GRaB Lysindikatorer har en stadig voksende following. Raghee bringer tilbake visdom av tidsprøvd handelsanalyse med kanten som teknologien gir den moderne handelsmannen. Spesielle Forex, Valuta ETF s og Futures, Market Trend Analyze sis, prisbevegelse, volatilitetsanalyse, trendutvikling, intermarkedsanalyse. INNLEDNING Hvordan virker Forex Market Work. by Jayanthi Gopalakrishnan Raghee Horner er en handelsmann, lærer og forfatter med mer enn 15 års erfaring på markedene. Hun er en høy ettertraktet lærer og har lært hennes merkevare av teknisk analyse og kartlegging strategier over hele verden, gjennomfører seminarer over hele USA, Canada, Karibien og Asia. Forfatteren av verkene Forex Trading for maksimal fortjeneste og de kommende tretti dagene av handel , hun har lært valuta, futures og aksjer trading for mer enn et tiår. Understreker kartlegging og pris handling, lærer Horner verktøy og strategier som oppfordrer selvregulerte handelsmenn til å forfølge studiet av kartanalyse og markedspsykologi. Ikke bare det, hun har tilbudt utdanning og analyse på sitt eget radioprogram og produserer i dag en daglig multimediekommentar. Hun tilbyr også analyse om forexmarkedet for eSignal og er en hyppig høyttaler på Forex Trader Expo. STOCKS COMMODITIES Redaktør Jayanthi Gopalakrishnan intervjuet Horner via telefon 7. februar 2006. Markedet du handler skal være sekundært til det faktum at du har en metodikk. Åh, hvordan fikk du det? I forex trading. Som mange handelsfolk, ble jeg først interessert fordi jeg allerede handlet med andre markeder, og - akkurat som mange andre handelsfolk - jeg var på utkikk etter nye handelsmuligheter jeg bare ikke tenker på meg selv som bare en utenlandsk handelsmann Jeg handler futures, og til tider vil jeg handle aksjer jeg faktisk fikk min begynnelse handel råvare futures, så jeg var utsatt for valuta trading via valuta futures Så det føltes virkelig som et naturlig trekk for å inkludere Forex markedet til min handelsmetode og portefølje Flere handelsfolk bør tenke seg selv som handelsfolk Markedet du handler, bør være sekundært til det faktum at du har en metodikk. Var du jobber med et firma? Nei, jeg har aldri jobbet med et firma eller en bedrift ed andre menneskers penger Jeg har alltid vært en privat handelsmann. Når begynte du. Det er sin egen morsomme historie, faktisk Da jeg var barn, var moren min veldig typisk en typisk indisk morselskap, skole, skole, lekser, lekser , lekser Men jeg ville ha en etterskolejobb Hun sa Vel, hvis du skal få jobb, må du gi meg 25 av hva du lager, og jeg skal investere det for deg Selvfølgelig, å være en typisk tenåring, Jeg var opprørt over det, men jeg fant ut at moren min satte pengene mine i aksjer og fond. Så jeg trodde, hvis det er hvor pengene mine går, så ser jeg hva dette handler om. eller 17, tok jeg noen av min far s gamle ingeniørpapir og begynte å plotte stengene, egentlig ikke forstått dette var min første forgang til kartlegging. Det er hvordan jeg begynte. Jeg må gi moren min kreditt, hun tok meg inn i det om jeg likte det eller ikke og min interesse vokste derfra. Fra din erfaring, hva er noen viktige problemer som alle som ønsker å våge seg i forex bør vurdere. Det er et godt spørsmål, fordi for mange mennesker tror det er noe nytt at de skal nærme seg forexmarkedet igjen, det er min erfaring at allmennheten migrerer over til forex har allerede hatt eksponering mot aksjemarkedet, og til og med i mindre grad futures markedet jeg alltid fortelle dem det er lik det de allerede gjør De er allerede vant til nyheter hendelser og rapporter, til diagrammer og pris handling. Jeg tror forex handelsfolk må bli stort bilde folk Bevegelsene i valutamarkedet påvirkes av valutaene, de underliggende aksjemarkedene, nyhetene og hendelsene i det landet og igjen, med de samme faktorene for den andre halvdelen av paret. For eksempel, hvis du og jeg handlet euroen amerikanske dollar par , Jeg vil fortelle deg at du virkelig fokuserer på ordparet. Overvei at du virkelig tenker på to valutaer, to aksjer, to aksjemarkeder. Under de europeiske øktene handler euroen Usd i om lag fem til seks timer uten USAs markedsdel icipation Det er en dynamisk der Og så om 7 am eller 8 am Østtid ser vi Storbritannias markeder begynner å overlappe med de amerikanske markedene som bare åpner. Det er en annen dynamikk. Etter 8 er vi i et stort marked overlapping. Vi har De amerikanske markedene åpner og ettermiddagsøkten i Storbritannia, jeg må understreke Londons marked, for hvis New York er sentrum for lageruniverset, er London det mest aktive handelsstedet i forexuniverset, etterfulgt av USA. Så å svare på spørsmålet ditt, hvis jeg måtte velge et stort aspekt for å spesifikt vurdere i forex, ville det være på tide å være oppmerksom på Sydney, Tokyo, Hong Kong, London, Singapore og New York, og alle deres handelstider er nøkkelkomponenten til hvilken som helst forex trading approach Faktisk skal jeg fortelle studentene mine, Før du kommer inn i en handel, spør deg selv, hvem er våken før du trykker på den som kjøper eller selger knappen Hvis ingen er våken, er det ingen deltakelse For meg, global tid er det aspektet at aksjer og futures handelsmenn kanskje ikke th blekk om. Fortsatt i april 2006-utgaven av teknisk analyse av STOCKS COMMODITIES. Ekspedert fra en artikkel som ble publisert i april 2006-utgaven av teknisk analyse av STOCKS COMMODITIES magazine. Alle rettigheter reservert. Copyright 2006, Technical Analysis, Inc. Raghee Horner The Confident Currency Trader. Product Description. Raghee Horner The Confident Valuta Traderprehensive 4 timers klasse og to interaktive live-sesjoner, slik at du kan oppdage oppsett i ethvert marked i real-time. How å velge bestemte bransjer fra noe marked, slik at du alltid målretter mot høy sannsynlighet setups. Precise entry og exit regler for daglige og ukentlige diagrammer, slik at du kan identifisere større trendmuligheter i ikke bare valutaer, men også futures, alternativer og aksjer. Hvordan følge pengene og utnytte intradag-bevegelser i dollar, rå, Dow, Nikkei og mer. Det nøyaktige STEP - BY-STEP oppskrift på mine testet tidspunkter, slik at du kan identifisere nøyaktig når du skal komme inn eller holde deg unna. Målrettet risikostyring og utgangsregler som hjelper deg l og dine vinnere løper for maksimal fortjeneste. Litt kjent taktikk for å utnytte forutsigbare tids - og prisbevegelsesmønstre.

No comments:

Post a Comment